2009. július 17., péntek

Sorozatban 1.

Ez egy több részes történet, remélem mindenkinek tetszeni fog.
16 éves koromban a szüleim barátainál nyaraltunk. Béla és Juli egyidösek voltak velük. Egyik este Béla és faterom elmentek pecázni a tóhoz, de nekem nem volt kedvem a sok szunyog miatt. Felmentem a szobámba és lefeküdtem olvasni. Mivel az ajtómat nyitva hagytam, hallottam, hogy anyu és Juli beszélgetnek a nappaliban, miközben pakoltak valamit. Egy fél óra mulva anyu talált egy vibrátort, amit Juli elfelejtett visszarakni szekrényébe. Elkezdtek róla beszélgetni, hogy miért is jó, meg hogy anyu még nem használt ilyet. Juli elmondta, hogy mikor és hogyan szokta használni, és kölcsönadta anyunak, hogy kipróbálhassa. Pár perc mulva nagy csend lett odalent. Lementem, hogy megnézzem, mert azt hittem, hogy ök is elmentek a tóhoz. Juli az asztalnál ült és cigizett. Azt mondta, hogy anyu felment a szobájukba, egy kicsit lepihent. Ittam egyet és felmentem. Odafent meghallottam a vibrátor ismerös zümmögö hangját és anyám halk nyögéseit. Farkam rögtön felállt és csak álltam ott és hallgattam, ahogy egyre jobban élvezi uj játékát. Nem vettem észre amikor Juli feljött. Megállt mögöttem megfogta a farkam és a fülembe sugta, hogy ö is felizgult erre a hangra. Megfordított bedugta a kezem a bugyijába. Tényleg fel volt izgulva. Teljesen át volt nedvesedve a bugyija. Megcsókolt és azt mondta, hogy menjünk be anyámhoz. Én nem akartam, de kinyitotta az ajtót és beljebb tessékelt. Anyám kétségbeesetten kapta magára a takarót, de a vibrátor tovább zümmögött benne, amitöl nagyokat rándult a teste és ettöl szólni sem tudott. Férfit kell csinálni a fiadból - mondta Juli, és letolta a nadrágomat. Ezt nézd meg, gondoltad volna, hogy a fiad ekkora szerszámmal járkál? - kérdezte töle, majd odatolt elé, és a kezébe adta a farkamat, majd letérdelt és nyalni kezdte anyám lucskos punciját, a vibrátort meg betolta sajátjába. Anyám néhányszor végigsimította ácsingózó szerszámom, majd szájába vette. ö is legalább olyan jól csinálta, mint Juli, aminek megint az lett az eredménye, hogy pár perc alatt a szájába élveztem. Közben ök is elélveztek. Levetköztünk és anyám keményre szopta a farkam, hátradölt és mondta, hogy tegyem be neki. Széttárta a lábait megfogta a csípöm és kezével beillesztette a farkam a helyére. Nagyon jó volt az anyámat dugni. Lucskos puncija soha nem érzett kéjt okozott. Ráhasaltam és vadul harapdáltam a melleit, majd feljebb érve nagyot csókolóztunk. Közben Juli nagyokat élvezett mellettünk. Hason feküdt, fenekét kitolta, egyik kezével a punciját dugta ujjaival, másik kezével a vibrátort huzgatta a seggében. Odamászott hozzánk eltolta a fejem, és bedugta a nyelvét anyám szájába. Látszott rajta, hogy még nem csókolózott növel, de visszacsókolta Julit, mert jól esett neki. Egyszerre élveztünk el anyámmal. Ahogy belelöttem forró tejemet, nagyokat nyögött, összeszorította a lábait a derekamon és egy percig el sem engedett. Juli megfordult, hogy ismét kemyényre szopja a farkam. Letérdelt anyám fölé, ugy, hogy a puncija anyám szájához ért. Erre anyám bedugta a nyelvét és nyalni kezdte Juli csupasz punciját, ami csöpögött a lucsoktól. Közben a vibrátorral dugta anyámat, aki ezektöl a különös dolgoktól teljesen magán kívül volt. Mivel Juli anyám punciját kezdte nyalni, én mögé térdeltem és gondolkodás nélkül bedugtam a seggébe a farkam, ami már ugy ki volt tágulva, hogy akadály nélkül behatolhatott. Juli nagyot nyögött, tövig nyomta anyámban a vibrátort, amitöl anyám sikoltva elélvezett. Egyszerre mozogtunk Julival, anyám a farkamat és Julit nyalta egyszerre. Anyám odaszólt Julinak, hogy a seggét is dugja meg, mert olyat sem csinált ezelött soha. Juli megnyalta az egyik ujját és lassan anyám seggébe dugta, amitöl szinte leugrott az ágyról. Kivette a farkam Juli seggéböl és szopni kezdte. Én bedugtam pár ujjamat Juli puncijába, egyet meg a seggébe és ugy dugtam tovább, egyszerre három lyukat. Anyám szólt, hogy dugjam seggbe. Odaálltam az ágy széléhez, és anyám odatérdelt elém. Megnyaltam egy kicsit a segge lyukát, hogy nedves legyen és lassan betoltam már vörös farkam. Nagyott nyögött, és szinte abban a pillanatban elélvezett, mondta, hogy basszam seggbe amilyen erösen csak tudom. Erre én nagyokat lökve rajta dugtam a seggét. Nagyon jól éreztem magam. Anyám testét gyönyörünek találtam. Az járt a fejemben, hogy ezt még meg kell majd vele ismételni otthon. Közben Juli lefeküdt elé, széttárta a lábait, és magasra felhuzta. Anyám bedugta az ujját a seggébe és nyalni kezdte vörösödö csiklóját. Másik kezét, majdnem minden ujját bedugta saját puncijába. Nagyokat nyögtek mind a ketten. Megragadtam anyám seggét és hatalmasat élveztem. Pár pillanat mulva ök is elélveztek, majd tisztára nyalták a farkamat, és egymás punciját. Megbeszéltük, hogy ezt senkinek sem mondjuk el.
A nyaralást többet nem hoztuk szóba. Kb egy év mulva a szüleim elváltak. Én anyámmal maradtam, fater meg összeköltözött egy fiatal lánnyal. Egyre nagyobb sikerem lett a lányoknál. Gyorsan váltogattam a barátnöimet, mert mindig találtam ujjabbat, és nem bírtam ellenállni a kísértésnek. Anyám a válás után teljesen magába fordult, csak a munkájának élt, és semmi férfiröl nem hallottam. Eltelt egy év ismét. Egyik este feljött az egyik koléganöje Ildikó, (aki a barátnöje is volt), mert plusz munkát válalttak. Nem volt csunya nö, nagyon nöies volt, mindig sminkelte magát, és ruzsozta a száját. A teste sem volt rossz, a mellei kicsit lógtak, de a feneke nadrágban kifejezetten jó volt. ö is elvált a férjétöl, mert az ivott, mint a gödény. Munka végeztével kibontottak egy üveg bort, hogy egy kicsit lazítsanak. Én a szobámban olvastam és akaratlanul kihalgattam öket. A válásról beszélgettek, meg arról, hogy ki mióta nem szeretkezett senkivel. Anyám azt mondta, hogy ráférne már egy kiadós dugás, hogy egy kicsit rendbe jöjjön lelkileg. Erre Ildikó is csak helyeselni tudott, hogy neki is. Meg azt, hogy vett magának egy vibrátort, és néha azt használja, amikor már nem bír magával. Közben egyre többet ittak. Töviröl hegyire elmesélték egymásnak, hogy hogyan szoktak játszani magukkal. Nagyokat nevetgéltek és egyre jobban belemelegedtek a témába. Mindent kitárgyaltak a leg apróbb részletekig, én meg csak néztem nagyokat, hogy mikre nem képesek a nök. Ildikó elmesélte, hogy egyszer a piacon uborkát vet és annyira megtetszett neki az egyik, hogy bement a wc - be lemosta, és feldugta magának. Sokáig az irodába is magával vitte, és néha órákig a puncijában tartotta, néha meg - meg mozdította, nehogy elmuljon a kéj. Egy másik alkalommal pedig kishíjján megeröszakolta az egyik futár srácot, aki a postát hozta neki. Majd a vibrátorra visszatérve anyám elmesélte neki, hogyan használta elöször. Elmondta, hogy az volt élete legnagyobb dugása, amikor Icával megdugtuk, és részletesen elmesélt minden mozzanatot. A hallottaktól, meg ahogy visszagondoltam arra a nyárra teljesen felállt a farkam. Ildikó ámulva hallgatta végig. Utána megkérdezte, hogy miért nem vett elö engem a válás után egy kis hancurra, ha ilyen jó volt a dolog. Erre csak annyit mondot az anyám, hogy nem, is gondolt rá, pedig biztos nagy lepedöakrobata lett belölem azóta, ami szerintem igaz is volt. Ildikó erre át akart hívni, de az anyám azt mondta, hogy nem hiszi, hogy benne lennék a dologban, mert van rendes barátnöm. Ildikó beleegyezett, de tovább faggatta anyámat, hogy milyen volt egy másik nöt csókolni, meg a punciját nyalni. ugy látszott nagyon izgatta a fantáziáját a dolog. Én közben kimetem anyám szobája elé, hogy jobban halljam, miröl beszélnek. Csak egy alsónadrág volt rajtam, és igencsak látványosan motoszkált benne a farkam. Mivel az ajtó félig volt csak nyitva, észrevétlenül beleshettem rajta, mert a folyosón sötét volt. A dohányzóasztalnál ültek a fotelokban egymással szemben. Ildikó velem szemben ült, egy szük miniszoknya volt rajta, ami alól kilátszott a bugyija, ahogy keresztbe tette a lábait. Addig addig beszéltek a szexröl, hogy anyám egyszercsak megragadta a vibrátorát szétrakta a lábait, és betette közé a zümmögö müfarkat. Nem láttam, hogy mit csinál, mert háttal ült nekem. De Ildikót felizgatta a látvány, mert ö is felhuzta a szoknyáját, és benyult a bugyijába. Egymást nézve élvezkedtek magukban. Ildikó megfogta a borosüveget, és megkérdezte anyámtól, hogy kér - e bort. Majd megnyalta az üveg nyakát, félretolta a bugyiját, és feldugta magának. Ahogy huzogatta magában, a bor belefolyt a puncijába, majd szépen csordogált kifelé az üveg mellett. Gyere igyál - mondta az anyámnak. Anyám odatérdelt elé és inni kezdte a kifolyó bort, majd kihuzta az üveget, a puncijából átdugta Ildikó puncijába a vibrátort és nyalni kezdte a boros puncit. Ekkor már nem bírtam tovább. Bementem a szobába, és ledobtam az alsónadrágomat. Ildikó rám nézet és egy nagyont mosolygott. Itt van a megmentönk - mondta, amire anyám felkapta a fejét. ö is rám mosolygott, bekapta a farkam, párat szopott rajta, és visszahajolt Ildikó puncijához. Beálltam anyám mögé, felállítottam, de ö közben tovább nyalta a barátnöjét. Lehuztam a bugyiját, a számba vettem egy kis bort és beleköptem a puncijába, majd felegyenesedtem, és hátulról dugni kezdtem az anyámat. Megint hatalmába kerített az a perverz érzés, ami régen, de már sokkal tapasztaltabb voltam. Ildikó a vibrátortól és anyám nyelvétöl, anyám a farkamtól hamar elélvezet. Gyorsan megszabadultunk a ruháinktól, és átmentünk az ágyra. Ildikót lefektettem az oldalára, mögé feküdtem, felemeltem az egyik lábát a magasba, és neki is hátulról toltam be a farkamat. Anyám fordítva elénk feküdt ugy, hogy az orra elött dugtam Ildikót, amit nem nézett tétlenül. Nyelvével a golyóimat nyaldosta, egyik kezével pedig Ildikó csiklóját dörzsölte. Átnyultam Ildikó felett, megfogtam anyám fenekét, és egészen közel huztam, és felemeltem az egyik lábát. Erre anyám rányomta a punciját Ildikó arcára, aki rögtön nyalni kezdte. Ildikó sikongatva élvezte a szendvicset. Közben anyám hátranyult, és egyik ujjamat beledugta a seggébe. Kihuztam a farkam Ildikóból, erre anyám elkezdte nyalni a seggét. A lábát átkulcsolta a nyakunkon, hogy nehogy mozdulni tudjunk, a kezével meg a fenekemnél fogva huzott közelebb. Visszahelyezte Ildikó segglyukához a farkam, én pedig lassan betoltam. ugy látszik erre számított az anyám, mert Ildikó ki akart ugrani közülünk, de nem tudott. Teljesen betoltam és mozogni kezdtem, anyám pedig betolta neki a vibrátort, és tovább nyalta. Pár pillanat mulva már élvezte Ildikó, és a kéjtöl vonaglott tovább. Ildikó három ujjal dugta anyámat, egyikkel a seggét a többivel a punciját. Csakhamar mindketten örjöngtek és zihálva kiabáltak ahogy elélveztek. Én telepumpáltam ondóval Ildikó seggét, aki majd el ájult a gyönyörtöl, majd kivettem és anyám szájába adtam a farkamat. Lenyalta róla a maradékot, majd felállt, és azt mondta, hogy rosszul van, folytassuk tovább. Biztosan a bor ártott meg neki, mert nem szokott inni. Kiment lezuhanyozni, Ildikó pedig szinte megvadult, hanyatt fektetett, és vad szopással állította ujra fel a farkam. Majd ráült és már élvezett is. Vadul ugrált rajtam, majd rámborult és mohón szopta, falta a nyelvemet. Öt perc és megszámlálhatatlan orgazmus után már kezdett kimerülni, de montam neki, hogy mindjárt én is elmegyek. Erre leszállt a farkamról behasalt a lábam közé és eszméletlen erövel szívni kezdte a farkamat, aminek az lett az eredménye, hogy szinte belerobbantam a szájába. ö meg csak nyelte, amíg az utolsó cseppet is ki nem szívta belölem. Kicsit kifujtuk magunkat, majd elment anyám után a fürdöbe, hogy lemosakodjon ö is. Mire beértem én is a fürdöszobába, már a kádban csókolóztam, miközben egymást kenegették a tusfürdövel. Megfogtak és berántottak a kádba, mivel elég nagy kádunk volt. Ildikó nagyon fel volt még pörögve. Nyomott a kezébe egy kis testápoló krémet, és bekente vele a farkam, amitöl megint felállt. Majd kent egy kicsit a seggére, és beletolta a farkam. Vad lovaglással huzogatta rajta a segge lyukát, közben bekrémezte megint a kezét, és anyám puncijára kente, és feldugta az ujjait neki. Anyám ráült a kád szélére teljesen széttárta a lábait és csukott szemmel élvezte, ahogy Ildikó egyre több ujját dugja belé. Én az ujjaimmal Ildikó punciját dugtam. Anyám hatalmasakat nyögött, mert Ildikó közbem már majdnem az egész kézfejét bedugta neki. Ildikó annyira élvezte, hogy mind a két lyukában van valami, hogy csurom víz lett a fürdöben minden, annyira ugrált. Elöször anyám élvezett el, majd nem sokára én is. Majd pár pillanat mulva Ildikó is amikor teletöltöttem a seggét gecivel.
Kb egy év telt el, mióta Ildikóval és anyámmal elöször dugtam együtt. Azóta néha feljött hozzánk, és jókat szeretkeztünk. Sokszor az anyám nélkül, mert Ildikó teljesen oda volt tölem. ugy szervezte, hogy olyankor az anyámnak dolgoznia kellett. Így volt akkor is, amikor az anyám bejelentette, hogy elutazik pár napra egy konferenciára. Sejtettem, hogy estére Ildikó be fog állítani hozzám, mintha nem tudná, hogy egyedül vagyok. Volt egy haverom, aki már rég óta le akart feküdni egy idösebb növel, hogy kipróbálja, hogy milyen az. Mondtam neki, hogy jöjjön fel, hátha szerencséje lesz. Este kilenckor Ildikó meg is érkezett, és jó szokása szerint már az ajtóban lerángatta a ruháimat, hogy nekiessen a farkamnak. Elötte még mondtam a haveromnak, hogy majd szólok, amikor bejöhet. Ildikó keményre szopta a farkam az elöszobában, majd bementünk a szobába. utközben, mint aki siet, ugy szabadult meg a ruháitól. Ráhasalt az ágyra, én meg rögtön nekiláttam a puncija nyalásának. Közben láttam, hogy Tomi az ajtóból leskelödik, és a farkát markolássza. Mutattam neki, hogy vetközzön le, majd átadtam neki a terepet. Felhuzta Ildikó csípöjét, majd hátulról dugni kezdte. Ildikó semmit nem vett észre a cseréböl. Vadul élvezte a benne mozgó farkat. Kis idö mulva leültem elé és a szájába adtam a farkam, amit autómatikusan szopni kezdett, de hamar rájött, hogy eggyel többen vagyunk. Hátranézett, majd kérdön rám. Mondtam neki, hogy kicsit változatosabbá tesszük az estét. Erre elmosolyodott, majd tovább szopta a farkam. Késöbb cseréltünk. Én hanyadt feküdtem, Ildikó rám ült, Tomi pedig mellé állva szopatta magát vele. Mindketten élvezték az uj szituációt, és Ildikó csakhamar el is élvezett. Mondtam Ildikónak, hogy most olyan jön amit még soha nem érzett. Tomi hanyadt feküdt, Ildikót ráültettem a farkára, majd mögé térdeltem, párszor megnyaltam a seggét és beletoltam a farkam. Ildikó levegö után kapkodva vonaglott a szendvicsben. Mindhárman nagyokat nyöve élveztük egymást. Elöször Tomi élvezett bele Ildikó puncijába, majd nemsokára én is a teletöltöttem a seggét, ö pedig a kétperces orgazmustól majdnem elájult. Teljesen elvesztette az eszét. Elénk térdelt és felváltva szopott minket, amíg ujra nem lett teljesen kemény a farkunk. Tomit leültette a fotelba, és háttal neki ráült, és a farkát behelyezte a seggébe. Széthuztam a lábaikat és eléjük térdeltem, majd nagy erövel döftem bele a farkam, amit Ildikó hangosan élvezett. A nagy kiabálástól nem hallottuk, hogy anyám váratlanul hazaért. Vele jött az egyik uj munkatársa, egy fiatal gyönyörü nö Helga. Megálltak a szoba ajtóban és csak néztek. Amikor észrevettük öket, nem tudtuk abbahagyni, mert Ildikó vadul mozgott tovább, amitöl nem akartunk megválni. Egészen addig csináltuk, amíg a szemük láttára élveztünk bele Ildikóba. Anyám azt mondta Helgának, hogy száljanak be ök is, de uj barátnöje haza akart menni. Azt mondta, hogy csak kettesben, csak férfival hajlandó ilyet csinálni, senki mással. Erre anyám és Ildikó leültették az ágyra és símogatták csókolgatták, és próbálták levetköztetni. Helga ellenkezett ugyan, de látszott rajta, hogy némely mozdulat igenis jól esik neki. Anyám elövett két sejemsálat, és az egyikkel bekötötte Helga szemét. A másik sálat rákötötte az egyik csuklójára, átfüzte az ágy fejrészénél, majd hozzákötötte a másik kezét is. Ildikó keze besiklott a szoknyája alá, anyám pedig a bluzát, majd a meltartóját gombolta ki. Helga teljesen elengette, és átadta magát az izgató kezeknek. Hamarosan lekerült róla a szoknya és a bugyi is, és Ildikó már nyalta is a fiatalos puncit. Anyám közben a melleit gyurta, és egyre vadabbul csókolózott vele. Odamentünk mi is az ágyra, és én Ildikót, Tomi pedig az anyámat kezdte lucskosra nyalni. Mindhárman magukat ujjazták, hogy hatékonyabb legyen a nyalás, majd arréb tessékeltem Ildikót, ráhasaltam Helgára, és már dugtam is az uj puncit. Tomi ugyanezt tette az anyámmal, Ildikó pedig Helga fölé térdelt odanyomta a szájához a punciját, amit Helga kelletlenül nyalni kezdett. Ahogy farkammal egyre feljebb tornásztam benne a kéjt, ugy falta egyre falánkabban az elötte csöpögö puncit, majd késöbb teljesen belefurta az arcát. Mivel Tomi közben elélvezett, Ildikó odament hozzá, hogy segítsen anyámnak ujra keményre szopni a farkát, majd kezelésbe vették, ugy, hogy ilyenre ö sem gondolt pár órával ezelött. Anyám lovagolt rajta, Ildikót pedig nyalta, majd cseréltek és folytatták tovább, közben egymás csiklóját dörzsölték. Megfogtam Helga csípöjét és hasra fordítottam. Levettem a polcról a már rendszeresítet krémet, amit használni szoktunk anyámékkal. Bekentem vele a seggét, majd egy mozdulattal beletoltam a farkam. Mivel meg volt kötve a keze, nem tudott ellenkezni, pedig az elején nagyon nem tetszett neki a dolog. Visszafordítottam a hátára, elövettem anyám vibrátorát, és bekapcsolva bedugtam a puncijába, és benne hagytam. Bekentem ujra a seggét, és a farkamat, felhuztam a lábait a nyakamba, és dugni kezdtem a seggét. Közben egyik kezemmel a vibrátort mozgattam, aminek az lett az eredménye, hogy egyre hangosabban nyögve élvezett el hamarosan. Anyámék visongatva ugráltak Tomin, akinek az egész teste remegett a kéjtöl, annyira élvezte a két nö punciját. Kikötöttem Helga kezét, és a szeméröl is levettem a sálat, aminek az lett az eredménye, hogy lekevert egy nagy fülest nekem. De mielött bármit is tehettem volna hanyadt döntött, és már lovagolt is rajtam veszettül. Hatalmasat élveztem Helgába, amit lágy nyelvjátékkal díjjazot, majd odament Tomihoz, elzavarta anyámékat, bekapta a farkát, és vad szopással kiszívot belöle minden cseppet. Ildikó pedig ráhasalt anyámra, és egymást nyalva fejezték be a dolgot. Tomi nagyon boldog volt, és bevallom ilyen orgiára én sem számítottam.

1 megjegyzés:

  1. Csak az elismerésemet tudom tolmácsolni csak így tovább, a haverodat is hívd segítségül mert ö is megérdemli a jót nemcsak az anyád és barátnő i.

    VálaszTörlés